Vitaminboost!

 

Jag är inne i en period där jag äter hur mycket frukt som helst och rekomendationen att äta 5 frukter/dag är då inga problem för mig! Varje måndag köper jag massor av frukt, fuller fruktskålen och sen är det bara att frossa hela veckan lång. Några av mina favoriter för tillfället är sharonfrukt, passionfrukt, kiwi och mango men självklart slinker äpplen, päron och banan också ner med jämna mellanrum :) Frukt är så där härligt friskt, mättande och har en fantastisk smak så för mig fungerar frukt lika bra som godis och är en garanterad del av frukost, mellis och kvällsmål. Något som kanske hänger ihop med min vitaminboost är att jag typ aldrig är sjuk så mitt tips till er är – ät mer frukt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback