Välkomna tillbaka!

Efter ca ett halvår som bloggare på Hallandsposten så kände jag att det var dags att ta mig tillbaka hit till min gamla blogg där jag trots allt har hela min historia dokumenterad. Jag tycker att det är sjukt häftigt att jag har inlägg som går tillbaka till slutspelet med Sollentuna, våren 2007. Även om jag inte alltid bloggat så är det så roligt att ibland gå tillbaka och läsa inlägg och jag kan fortfarande komma ihåg känslorna och nästan känna dem igen när jag läser vissa inlägg vilket jag tycker är häftigt!!
 
Så vad händer i mitt liv då för övrigt? Samma gamla visa med äta/träna/sova men jag har en riktigt rolig månad framför mig och det känns extra roligt att krydda sista månaden i Calais med en massa roligheter. Så här ser min kalender fram till slutet av april när jag återigen sätter fötterna på svensk mark:

21-24/3 : Weekend i Paris som ska innehålla volleyboll, fotograferande, shopping, starbucks m.m
28-30/3 : Flyg till Toulouse för match mot Albi (hoppas på sol & värme!)
5-6/4 : Ledig helg i Calais
7-11/4 : Mamma & Pappa kommer hit på besök
10/4 : Jag fyller 27 år (när jag blev jag så gammal???)
12/4: Hemmamatch mot mitt gamla lag från Vannes och häng med dem på kvällen
13/4 : Födelsedagsfirande hemma hos mig
19-20/4 : Flyg till Nice för match mot St. Raphael (boende vid stranden och några fler soltimmar)
23-29/4 : Besök av Lena, Magnus, August & Maria där det även skall bli några dagar i Paris
26/4 : Sista matchen med Stella Calais, hemma mot Clamart

Utöver detta så fylls vardagen med träningar, löpturer vid havet, kaffe på uteserveringar, lunchdejter med laget, rolig matlagning, framtidsplanering och mycket, mycket mer. Det känns helt klart som jag har en spännande och väldigt rolig månad framför mig!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback