Morgoncardio

Idag vaknade jag redn 07.15 och var ganska pigg. Dock fick det bli en slowstart och jag var inte utanför dörren förrän en knapp timme senare. Dock då iförd löparkläder, pulsklockan på armen och ett härligt podd-avsnitt från Linn&Ebba i öronen. Blev min vanliga 5km runda och jag passade på att njuta lite extra av havsutsikten när jag sprang längs med havet. Det är något magiskt för mig att få njuta av havet, det inger en frihet som är så otroligt viktig för mig!
Fick dock känningar i höften redan efter 1,5km och kunde pressa mig till att springa 4,5km men sedan fick jag gå de sista meterna till dörren. Får den här känningen ibland och jag hatar den då det är som någon sticker in en kniv runt höftkulan och sen strålar det ner runt knät – gillar inte. Dock brukar det gå över efter stretching och foamroller så det får stå på programet innan volleybollpasset som börjar om en timme!

IMG_2628


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback