Morgonstund har....

Idag ringde väckarklockan 07.30 och jag hade kunnat slänga den i väggen så trött var jag. Att jag i somras gick upp kl 05.00 flera dagar i veckan kändes just där och då oerhört avlägset måste jag säga! Men det är väl det som en än gång visar att man är en vanemänniska och det gäller att ha det i åtanke när förändring är på ingång. 
Anledningen till den här tidiga morgonen var att det var volleybollskola i den stora sporthallen idag och vi skulle vara där mellan 08.30-11.30. Vi hade två grupper och jag jobbade tillsammans med Mischa, vår tjeckiska som pratar perfekt franska så hon skötte snacket i första gruppen. Till andra gruppen tyckte jag att det var dags för mig att ta mig i kragen så jag tog en grupp och förklarade för dem att jag var från Sverige och bara pratar lite franska men det gick kalasbra och de förstod riktigt bra - stolt över mig själv! Var ganska intensiva timmar där med massa barn och massa ljud så vi däckade ordentligt när vi kom hem sen... 
 
Eftermiddagen innebar ett besök hos fysion där jag fick massagen från h*elvetet igen men dock ett klartecken för träning ikväll vilket gjorde min dag så mycket bättre :) Han bokade en tid för att göra nya inlägg också, så torsdag nästa vecka ska jag dit. Han är inte helt nöjd med hur mina fötter ser ut och jag kan bara hålla med så nu hoppas vi att nya inlägg kan få min rygg och höftböjare att må en aningens bättre - håll tummarna!
 
Humöret steg sedan ännu mer när det blev en skypedejt med saknade vänner i Mölndal!! Blev en uppdatering kring livet där och grabbarna visade mig leksaker, hur man spelar volleyboll och massa mer. Avslutade det samtalet med en massa slängpussar genom datorn och nu är det inte mycket som kan få mig på dåligt humör idag :D
 


Älskade vänner <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback