Lunch break

Hallå alla härliga läsare, har ni haft en bra start på veckan so far?

Själv började dagen med en mysig frukost med god havregrynsgröt och rykande hett mintte (helt klart mitt favorit te, alla kategorier!) och lite tända ljus. For sedan vidare till gymet där jag körde ett benpass, ser inte fram emot träningsvärken jag kommer att ha imorgon men samtidigt är det gött att kötta lite ben så här i början av veckan. Kommer nog ta min vanliga 5km löprunda ikväll också för att rensa tankarna lite och ladda upp inför veckan.

Dagens enda jobbiga moment är att vi mellan 14-16 skall ha en träningsgrupp för barn, så galet segt att behöva träna dem två timmar på vår lediga dag. Men, men jag skall inte gå och sura över det någon längre stund för det går ändå inte att göra något åt det så då är det lika bra att fortsätta vara positiv och bara göra det, eller vad säger ni!?

Nu blir det lite vila innan jag måste åka så hoppas att ni får en fortsatt härlig måndag!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback