Friday I´m in love

Idag när jag vaknade så visste jag knappt vilken dag det var. Hela den här veckan har klockan ringt "tidigt" (i alla fall för att vara mig) och träningarna har startat senast klockan 10 så idag när det inte var någon morgonträning så var jag allmänt förvirrad. Jag snörade i alla fall på mig löparskorna och tog min morgonpromenad på 6,5 km innan frukosten - älskar mina morgonturer!

Det stora målet för dagen var att fixa tejp på apoteket och att handla mat. Tejpen fixades väldigt snabbt och sen testade jag en ny mataffär. Den fick helt klart godkänt även om mitt goda rågbröd inte fanns. Hoppas att det bara var en tillfällighet för den affären kan jag helt klart tänka mig att åka tillbaka till :)

Eftermiddagen spenderades sedan i soffan med tv-serier, skype med mamma & pappa, skvallertidningar, te och lite snacks. Kvällsträningen var ganska seg då jag inte skulle hoppa och på min position är man inte till så mycket nytta om man inte hoppar för det är trots allt anfallspoäng jag skall ta, men men, får hoppas jag kan göra desto fler på matchen imorgon istället ;)

Resten av kvällen kommer att vara slapp och jag skall ladda upp inför morondagens långa resa med att koka pasta och förbereda packning och matsäck. Är avundsjuk på alla er där hemma i Sverige som kan mysa med lösgodis framför Idol på fredagskvällarna!!

167453_490445961576_6650844_n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback