Onsdagsplaner!

Idag är en onsdag som innehåller en helt fantastiskt massa bra och roliga saker. Jag tror på något sätt att det gäller att fylla de här gråa höstdagarna då allt bara rullar på i vanlig vardagstristess med saker som förgyller vardagen, om det så än bara är en kopp varm choklad och en ny tidning. För mig är dagens höjdpunkter en ledig eftermiddag och en middag tillsammans med tre fina vänner ikväll!

Började dagen med att åka och handla och tanka min lilla vita bil. Blir alltid lika nervös och förvirrad på bensinstationer och nu när de dessutom är på franska blir ju allt tio resor värre. Men jag tror jag fick rätt bensin i bilen i alla fall och jag tror även att allt som stod på inköpslistan kom med hem.

Nu väntar en två timmars träning och beroende på vad vi gör så kanske jag stannar kvar och kör lite extra efter träningen. Vill egentligen åka t gymet ikväll för att köra ett pass överkropp men det hinns liksom inte riktigt med så då får man helt enkelt försöka lösa det på bästa sätt!
Anledningen till att det inte hinns med ett gympass ikväll är därför att det nu har blivit min tur att laga middag i vårt middagsgäng. Jag tänker bjuda på lasagne och sallad till huvudrätt och sen blir det en klassisk äppelpaj till efterrätt. Tror och hoppas att det kan bli en fantastisk middag på alla sätt :)

Men först är det dags att sätta på lite uppiggande musik, mjuka upp kroppen och styra bilen mot hallen för lite volleyboll - let´s do this!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback