Secret Santa

Ikväll var det äntligen dags för Secret Santa med laget. Detta har skjutits upp ett antal gånger pga att spelare inte varit här etc. Men ikväll slog vi på stort och trampade iväg till klubbhuset efter kvällsträning för apéro och julklappsutdelning. Att det gått några veckor sedan julafton var det ingen som brydde sig om utan alla var lika glada ändå :) Det blev en hel del skratt när spelare beskrevs, när någon öppnade presenten som var så klockren för just henne/honom eller när språket försvårade förklaringarna. Mitt nagellack som jag gav till Martina var väldigt uppskattat i alla fall :) Och jag blev fantastiskt glad över mina presenter som jag fick av Vendy, en buff från Tjeckien är det inte alla som har ;) Bjuder på lite bildbevis!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback