Positiva tisdag!

Idag är en sådan dag då jag känner mig nöjd med dagen, med mig själv och vad jag har åstadkommit idag! Att gå och lägga sig med en sån känsla behöver inte innebära att man har gjort stordåd under dagen utan det kan vara en sådan simpel sak som att man har gjort det som stod på planeringslistan för dagen. Det är väldigt lätt att i slutet av dagen tänka på allt som man inte har hunnit med att göra, allt som gått fel och allt man skulle ha velat göra istället för att fokusera på det som har varit positivt under dagen!

Jag tycker att man skall lägga mer energi på att vara stolt över sig själv, det man åstadkommit och det som man drömmer om att göra. Jag har som mål att varje kväll skriva ner 3 saker som jag är nöjd över och som har gått bra under dagen som gått. Är det någon som hakar på denna utmaning? Jag skriver upp mina 3 saker på bloggen och vem vet, någon av er kanske hittar inspiration till att göra det samma :)
 
* Gjort klart franskaläxan som skall in på fredag
* Varit mer "på" och positiv under träningspassen
* Gjort en nyttig nöt- och chokladmix som jag kan smaska på när jag blir sugen
 
Vad har du gjort idag som du nöjd/stolt/glad över?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback