Kvällsmål

Jag är den typen av spelare/person som har väldigt svårt att äta ett stort mål lagad mat på kvällen efter träningen. Äter mer än gärna en ordentlig frukost och även en stor lunch utan problem men på kvällen har jag svårt att äta. För att då ändå få i mig energi efter träningen så att kroppen har något att använda för att återhämta sig så tycker jag det är perfekt med en shake. Tro nu inte att jag är någon galen hälsomänniska som bara lever på flytande föda för då misstar ni er! Men vissa kvällar i veckan så kör jag på en shake som innehåller protein och långsamma kolhydrater och det fungerar bra för mig. Dock behöver jag ändå få tugga på något under kvällen så idag slängde jag ihop en fruktsallad med äpple, hallon & kiwi och toppade den med riven kokos. Blev ett perfekt komplement till min chokladshake :)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback