Klipp dig inte i Frankrike!!

Idag hade jag bokat klipptid och var taggad på en trevlig upplevelse. Eftersom Siri klippte sig där i fredags så visste jag vad som väntade - trodde jag... Allt gick bra till med tvättning av hår, klippning (som tog kanske 5, max 10min) och sedan blåste han håret torrt. Precis samma procedur som för Siri men när jag skulle betala skiljde det 20 euro jämfört med Siris pris,.. kände mig lagom lurad!! Då de inte kunde någon engelska knatade jag hem och hämtade Anneka och vi gick upp där och med gemensamma krafter lyckades få fram vad som hänt.. Han förklarade att priset för att klippa långt hår är 43 euro och sedan kostade den extra balsamkrämen 5 euro (något han inte nämnde när han smetade in den!!!!).. På dörren står det att det kostar 37 euro att klippa sig, men det var visst för kort hår, men det stod då inte skrivet.. varför Siris klippning hade blivit så billig kunde han inte svara på, är inte det märkligt också eller!?
Är ju egentligen inte en massa pengar det handlar om utan det är nog mest känslan av att ha blivit lurad. Han rakade liksom av 3 cm av mitt hår på 5 min och det betalade jag 48 euro för... det är ju ett skämt!!!!!

Tacka vet jag Polen! Man vet vad man får, de är grymma på vad de gör och inget kostar över 200kr - hoppas vi åker till Polen med landslaget i år också!



Så här fina var jag och Linn efter att ha klippt och färgat håret i Polen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback