God morgon!

Vaknade upp till ett grått ocg ganska trist Calais idag men jag hoppas att det spricker upp under dagen - vill inte spendera 3,5 lediga dagar här om det ska vara tråkväder hela tiden, då får vi fly nån annanstans helt enkelt!!
 
Har börjat få lite ångest över att jag skall vara kvar under hela ledigheten som ändå är ganska lång. Funderade ett tag på att åka hem ändå men sen kände jag att det bara kommer att bli jobbigt att lämna alla där hemma en gång till på så kort tid, kommer nog inte riktigt klara av det nu när jag har börjat komma in i livet här liksom. Önskar att det var lättare att typ åka och hälsa på i Ryssland men det är ju liksom 5 tidszoner bort och ett land du måste ha visum för att komma in i, vadå hej då spontanta week-end resor liksom!!

Men vi får helt enkelt ladda för en grym helg här i stället.. tiden kommer säkerligen flyga förbi och innan vi vet ordet av så är det tosdag morgon och dags för träning igen. 
 
Men innan vi kickar igång vår långa ledighet är det dags för ett morgonpass med volleyboll (och förhoppningsvis en tränare, håll tummarna!)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback