Trött!

Sorry för en fantastiskt dålig uppdatering den här veckan men sanningen är att jag har varit galet trött hela veckan pga att vi efter en lugn vecka förra veckan nu har kört igång med tuff träning igen så jag har unnat mig lyxen att vila & sova mest hela tiden mellan träningarna :P

I måndags körde vi crossfit igen på gymet och jag fick ett härligt anfa
l av andnöd och kunde inte fullfölja passet... är verkligen sjukt tungt och krävande men andnöd var ju väldigt längesedan så jag var ganska besviken, men
 
men.. är väl bara att fortsätta kötta kondition så jag blir bättre ;)

Bollträningarna rullar på och det är mycket fokus kring serv nu vilket är nyttigt för mig! Vi måste ju vinna våra fyra sista matcher i serien nu, men det ska vi klara av då det är lag som ligger plats 9-12 i serien, men matcherna måste spelas och vi måste göra det väl för att gå därifrån med 3 poäng!

Fick den tuffaste lottningen i cupen också - Quimper!! Vi åkte på storstryk mot dem för en månad sen och den 8:e december möts vi alltså igen, den här gången i franska cupen.. kommer bli tufft men roligt, alltid kul att spela mot bra lag! Och att få chansen att bevisa att vi är bättre än vad vi var sist vi mötte dem!

Nu är det dags för vila innan kvällspasset!
 


Horisontalt läge så ofta man kan för att samla energi till träningarna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback