Onsdag 14/11

Det är helt sjukt vad snabbt tiden går, tycker att det nyss var 1:a november och vi var så lyckliga över att det bara var en månad kvar till vår mysiga julmånad men nu är vi redan halvvägs - och jag gillar att tiden går så fort för då är det snart jul med allt vad det innebär :):)

Onsdagen flöt på i ett bra tempo.. hade maxtester på gymet och det är ju kul att man kan imponera killarna på gymet med mina squats.. i Sverige hade min vikt inte var något speciellt men här är det typ 30kg mer än vad mina lagkamrater klarar så därför uppmärksammas det... dock var jag inte lika stark i bänkpress och rodd, men men, har alltid haft trästockar till ben och någon gång skall man väl kunna använda dem till sin fördel också ;)

Hem och käka lunch och plugga franska (känns som det är det enda jag gör på min lediga tid men det börjar bli roligt nu så då är det ok!) och sen åka iväg och träna kidsen.. det gick väl ok, bidrog inte så mycket till träningen men jag pratade franska, de sa alla ord de kunde på engelska och vi möttes någonstans på 90-10 kanske, där de 10% är engelska.........

Kvällen spenderades hemma hos Margot, vår passare, där vi drack öl, åt snacks, pratade, skrattade och tittade på Champions leauge matcher... fick se Mucki spela en jämn femsetare mot ett ryskt lag, några bekanta ansikten från EM-kvalet som spelade i ett lag från Tjeckien och sen avslutade vi lite med reprisen av Marcus match också.. var en riktigt rolig kväll och jag gillar mitt lag på alla sätt, det är ett härligt gäng och det känns roligt att ha tid att umgås med dem i år, inte behöva stressa mellan jobb/träning/städa/tvätta/laget/livet etc.. är det så här så är det enkelt att spendera tid med lagkompisarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback