Mysigt besök på jobbet!

Landslagsträningarna är i full gång och det är riktigt roligt att träffa gänget igen, även om vi bara var ifrån varandra en vecka så saknade man dom liksom :P Dessutom är det extra roligt att få vara på hemmaplan och veta att man får spela för hemmapublik i båda OS-kvalmatcherna som går av stapeln till helgen.. så har ni inget för er lördag och söndag så kom till Kungsgårdshallen och hejja!!!
Idag hade vi bara ett fyspass på Friskis på morgonen så jag passade på att cykla ner till jobbet en sväng och säga hej och visa att jag fortfarande lever liksom, haha.. var ju ändå två månader sen jag var där så det var ett tag sen! Men de flesta av barnen kände igen mig och jag fick massor av kramar så nu är jag fulladdad med energi för resten av veckan :) Bäst var ändå när en av flickorna som gått på min avdelning och som haft ett extra gott öga till mig kom i ett rum där jag stod. Tror hon blev både paff och fundersam så hon frågade:

T: Vad heter du?
Jag: Men det är ju Andréa, känner du inte igen mig?
Då stod hon tyst och funderade en stund innan hon kom fram och gav mig en stor kram och tog mig sen i handen så att jag skulle följa med tillbaka till avdelningen!

De tyckte inte riktigt att jag skulle gå och jag fick förklara att jag inte jobbar ännu och att jag dessutom inte skall vara på deras avdelning i höst.. då var de tysta ett tag innan de frågade lite försiktigt om jag inte kunde vara där liiiite och jag lovade självklart att komma bort och hälsa på!
Mina nya kollegor på mina två nya avdelningar är ju gamla bekanta så det känns inte så nytt vilket känns bra! kan väl hälften av barnens namn där borta också så det ska nog gå bra :):)

Nu är det snart dags för lunch och sen blir det till att baka paj, vila och träna för ikväll kommer laget på fika hemma hos mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback