04.50

Känns som de flesta av mina inlägg inleds med en upplysning om hur tidigt vi går upp mendet är nog mest för att jag är så fascinerad över att vi lyckas!! Det mest spännande är att se vad det är för program på tvn när vi äter frukost. Idag avslutade vi frukosten med Pantertanter, hur ofta händer det liksom!? 
Solen skiner även idag och vi ska dela upp morgonpasste i 1 timme boll + gym vilket jag verkligen tror att våra slitna kroppar behöver!! Sen kommer ju Mtilda idag också så det blir förhoppningsvis en massa spel på eftermiddagspasset :)

Något av det bästa med att vara i Vallentuna är att man får träffa så mycket fint folk utanför laget.. Igår kom Becca och Marcus på besök och förgyllde min tillvaro, trodde ju inte att jag skulle få träffa dem förrän typ nästa sommar (visst ses vi ofta i vårt kompisgäng :P) så det var riktigt trevligt :)
Idag kommer mitt hjärta hit några timmar mellan träningspassen vilket kommer göra den här dagen så mycket lättare!! 

Jaha då slog klockan 06.00 och jag har varit uppe i en timme, hepp!


Gårdagens gäster :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback