morgonstund har guld i mun

Klockan slår snart 9 och jag har redan varit uppe i 2½ timme.. kan meddela att det nu börjar bli jobbigt på riktigt att ta sig upp ur den där varma sängen på morgonen när det är bäcksvart i rummet och jag vet att det nästan är minugrader utanför föntret! Dock så låg jag bara och tyckte synd om mig själv i 3 minuter (både Magda och Johannes snoozade ju bra mycket längre!!) innan jag klev upp och tog tag i mitt liv. Gymet på morgonen gick fin, fint men något som jag inte är lika nöjd med idag är mitt högerknä som jävlas med mig igen.. men vi har ju haft den här fighten i snart 7 år så jag har mina knep för att vinna den fighten, is är för tillfället min bästa vapendragare ;)

Har tre timmars ledig tid nu innan det är dags att cykla iväg till jobbet. Tre timmar som inte kan fyllas med plugg och ingen är lyckligare för det än jag :D:D Ska nog ta tag och städa och pyssla lite här hemma, det är ju sånt som tyvärr alltid måste göras.....



Kommentarer
Aida säger:

Is var det ja! en bra uppfinning!

2010-10-13 | 16:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback