P.S I Love You

Igår klev jag in i min lägenhet kl 18.15 och då hade jag varit hemifrån i 11½ timme så jag var ganska trött och vad passade sig inte bättre då än att gå över till Lena och äta middag och sen sitta i soffan och titta på film. Såg Ps I love you och vilken bra film det var!! Visserligen är sådana filmer alltid lite småjobbiga att se, tänkte mycket på Malin & Janne men även andra tankar snurrade runt i huvudet på mig,. har dock lyckats skaka bort dom tankarna lite till idag, men folk som pratar engelska och dessutom pratar om sådana här ämnen får mig att minnas, fan också!!

Men idag är det full fart med klassen som gäller.. Ännu ett besök i Simlångsdalen är inplanerat och vi tuffar i väg vid halv nio från tågstationen, förstår ni ivlken lyx att faktiskt bli hämntad på stationen- plötsligt händer det säger ja, haha.. hoppas på en rolig dag där ute, men det tvivlar jag visserligen inte på så dagen kommer nog gå fort för sen är det direkt till träningen som gäller. Slutspelsformen närmar sig med stormsteg vilket alltid är skönt att känna, så på söndag smäller det, wooohooo :D:D

Ojoj, dags att rusa till tåget!!!


Kommentarer
johanna säger:

har du läst boken än?? =)

2010-03-12 | 14:22:52
Bloggadress: http://larssonjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback