Kalle <3

Idag efter skolan åkte jag och hämtade upp min dejt som kommer att stanna nere hos mig i Ängelholm ända till lördag lunch: Kalle!
Efter en trevlig bilresa blev det lunch och promenad i det fina vädret innan det var dags för träning.. Kalle passade på att sova medan en annan sprang omkring nere i Rönnehallen och svettades, vissa har det bra :P
Nu har det blivit inhandling av snacks och även middag så nu ska jag bara hoppa in i duschen innan vi slår oss ner i soffan för att titta på Så ska det låta, så underbart att det programet har början igen!!!
Imorgon tänkte vi hinna med en strandpromenad (om det inte ösregnar, vilket väderprognoserna visade :S) innan Kalle åker hem vid tolvtiden, kommer bli tomt när han åker :(
Slutsatsen är att jag verkligen älskar att ha en hund i huset igen, saknar mina tre pärlor som bor hemma hos mor & far, och Kalle är en hund som man inte kan låta bli att älska och som garanterat älskar mig tillbaka!

Annars i livet händer det inte mycket nytt.. inser att det snart är april, slutspelet är i full gång och innan vi vet ordet av har vi landat i Polen för årets landslagsresa, galet vad tiden går snabbt!! Avslutade delkurs 2 i skolan i dag och på måndag börjar dramakursen. Kommer missa liiiiite för många lektioner där men mina lärare brukar vara förestående så jag hoppas de är det även nu. Något som gör vardagen otroligt lätt just nu är att det är sol och varmt ute. Idag var det nästan 18 grader varmt och jag gick utan jacka på min och Kalles promenad - lovely!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback