Hej igen!!

Ja, som vanligt får jag väl börja med att säga att det var ett bra tag sen jag skrev här sist men så kan det bli ibland, gäller bara att ni har förståelse för det :)

Dagarna rullar på som vanligt med skola och volleyboll och där i mellan lite firtid om man har riktigt  tur. Serielunken är dock slut nu och vi vann serien vilket ger oss hemmafördel hela slutspelet igenom och det är ju aldrig fel. Nog för att jag gillar våra bilresor och övernattningar på Statt med gudomlig mat och sköna hotellsängar så ska det ändå bli bra skönt att slippa åka upp heeeeela tiden! Slutspelet börjar på söndag och vi röstade fram Hylte/Halmstad till våra motståndare. Känns som ett lag med ett bra grundspel och lite power vilket är kul att möta, dessutom gillar jag Hyltes hall och att möta lite gamla tränare/lagkamrater är också kul, hehe :P

Våren börjar äntligen komma och nu är nästan all snö borta i Ängelholm och lite nu och då tittar solen fram och värmer riktigt skönt. Satt på balkongen i måndags och drack kaffe, mycket hög livskvalité på det!!!
Ett positivt inlägg trots att jag är aptrött och hatar att åka tåg för tillfället, men det blir väl så när man går upp kl 6 bara för att åka tåg två timmar innan man börjar skolan.. men jag ska inte klaga, jag har ju trots allt valt det själv!

Ikväll är det lagmöte också, ska hem och sova några timmar så jag har energi för 3-4 timmar i Rönnehallen :S

Kommentarer
Anna säger:

Hej! Ja det kan nog stämma, men jag kände inte igen dig heller om jag ska vara ärlig..haha ska bli riktigt roligt att spela på söndag, ses då! :) kramis

2010-03-10 | 16:39:27
Bloggadress: http://hotdog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback