Tiiiiidigt

Efter alldeles för lite sömn (tyckte iaf min kropp...) ringde klockan 06.00 och det bara att kliva upp och ladda inför en heldag på högskolan.. Som tur var sken solen utanför fönstret vilket gjorde det liiiiite lättare att trampa iväg mot stationen :) En powernap på tåget, en kort bussresa till högskolan så sitter jag nu här i biblioteket och väntar på att första föreläsningen skall dra igång klockan 09.00!
Föreläsning 9-12, lunch, Föreläsning 9-16 och sen åter i Ängelholm vid 17-tiden .. oj, vad jag ser fram emot vecka 40 då Högskolestudierna är över för min del :D:D:D

Kommentarer
Lena säger:

Hihi du, tiden kommer bara svisha förbi! jag lovar! så sa ju du till mig. Så nu får du lyssna på dina egna visa ord! =) Guuud vad jag saknar dig kompis!! Vilken lyx det var förra året då vi kunde ses typ precis när som helst!

2010-08-31 | 15:38:13
holm säger:

själv har man 5 år kvar, haha!

2010-08-31 | 22:18:12
Bloggadress: http://dansargatanfram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback