OC och en rolig festkväll

Den där sommaruppdateringen kommer, men den kommer att kräva lite tid så därför får den vänta tillen dag med mer ork, för tid har jag massor utav idag så det kan jag inte skylla på, haha :P

Idag är en sådan där härlig dag som spenderas i sängen tillsammans med OC-boxarna som jag fått låna av Karin. Så mentalt lever jag lite lyxliv i kaliforninen och i senaste avsnittet blev det ju äntligen lite kärleksproblem lösta så just nu är det riktigt bra på den fronten också ;)
Gårdagen innehöll en lugn förfest hemma hos mig med sommarens klassiska vin "By the river" i glaset, härliga vänner i soffan och även invigning av balkongen så här i festsituationer :) Blev sen en tur till MM där vi shotade Mintu (minnena från midsommar susade förbi samtidigt som man kände mintsmaken i munnen, haha) och sen var vi tre tappra som dansade ner mot Banhof där vi trängdes ett tag med alla andra glada partymänniskor. Efter lite god nattamat landade jag i min säng vid halv fyra och sov ända till 11 idag - Marcus, du borde vara stolt över mig!!

Men nu har jag suttit här allt för länge, jag måste återvända till kalifornien nu - ha det gött!

Kommentarer
M säger:

Jag är oerhört stolt!!!! riktigt bra jobbat Andréa :)

2010-08-26 | 10:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback