Måndag 9/11

Tror nog lite av min blogginspiration har kommit tillbaka, vi får se om den är här för att stanna eller ej :)

Idag hade jag ställt klockan på sju men när klockan väl ringde så var min första tanke "men hur är det möjligt?", kändes som det var mitt i natten och jag är nöjd med mit beslut med att ställa klockan 8 och somna om!
Plugg på fm och sen ett optikerbesök för att avsluta med en fika med Lena.. vi tog Olga´s idag också och det är ett toppenställe, så alla som inte varit där gå dit med en gång och ät goda bullar!! Vi pratade och skrattade åt allt som hände och inte hände på festen i lördags och vi har nog lyckats pussla ihop kvällen ganska bra :) Visserligen inga minnesluckor för någon av oss men vi hade en gemensam bild av kvällen och det är ju alltid skoj!

Nu är tvätten i full gång och man bjuds på Rix fm när man kliver ner i tvättstugan för byggjobbarna kör den radiokanalen som underhållning. Inte var dag det är både sällskap och musik när man tvättar, trevligt värre! Dock hade jag hellre föredragit nån ung snygg byggjobbare men jag får vakcert nöja mig med mina 40+ grabbar, hahaha..

Ikväll är det återigen träning och då samlas Sexybitches för att sparka igång den här träningsveckan med allt vad det innebär.. något jag vet är ett obligatoriskt inslag är sprinter och måndagsfys, jejj ;P

Ps. GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN MALLAN Ds.


Kommentarer
Anonym säger:

tack =)

2009-11-10 | 23:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback