Gameday :)

Jaha, det där med ny blogginspiration försvann visst lika fort som det dykt upp så den här gången säger jag inget utan låter det bara rulla på å så får vi se om det blir några fler inlägg :P

Har hänt ofantligt mycket sedan sist så jag struntar nog i att skriva om allt utan sammanfattar det med att vi har haft otroligt roligt den senaste tiden :D Har varit allt från felkörningar i Våxtorp/Vindrarp till kaffekokande på party med ÖVK grabbarna, och allt där i mellan har inneburit en väldans massa skratt och fina känslor.. jag mår helt enkelt bra av alla härliga människor som är en del av min vardag den här hösten!!

Idag är det match mot Elverket här hemma i vår älskade Rönnehall.. jag har lite derbykänlsa kvar i kroppen och det där hatet mot 08:a konkurrenter sitter kvar tros att det nu mera är typ 60 mil mellan mitt lag och dem, haha.. har nog varit för många hatmatcher mot Elverket de senaste 3 åren så jag kan inte riktigt skaka av mig den känslan bara så där!
Nu är det iaf snart dags att traska ner till hallen för träning, sen blir det lunch på Erikslund, fika med pumpapaj hemma hos Jen och sen så är det äntligen dags för warm up!!

Let´s go for another win today Sexybitches!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback