Död fisk!

Idag kände jag mig som en död fisk när klockan ringe 07.20 men det hindrade inte mig från at vara på gymet kl 8! Lite mysbelysning och ingen jobbig människa som skulle vara social hela tiden gjorde mitt gympass till en mycket trevlig upplevelse :) Att gyma så tidigt på morgonen är verkligen något att rekomendera, men det funkar nog bäst om man är en morgonmänniska, ni andra morgontrötta människor somnar väl som sagt mellan seten i magövningarna, hehe ;P

Har hunit med lite måsten idag som att gå till optikern, låna böker på biblioteket och handla.. sen har dagen innehållit plugg inför tentan imorgon och på något märkligt sätt så känner jag mig ganska förberedd, är inte det konstigt så säg!? Tycker inte jag pluggat så där tokseriöst men har väl gjort det lilla jag gjort väldigt noggrant och det verkar löna sig :) Får hoppas mina examinatorer tycker samma sak imorgon!!! Känner mig ju lite nervös inför att sitta framför två herrar jag aldrig träffat och ha en muntlig tenta där akamediska begrepp ska förklaras och jag ska dessutom prata i 20 min :S Hoppas inte de ställer några frågor utan att jag bara får prata på, för det kan jag :P

Usch, jag börjar bli uttråkad av att bara vara hemma och plugga, dagarna blir så sjuuuuukt sega på något sätt.. hoppas det blir bättre nästa vecka iaf för då ska jag vara hemma hela veckan :S


I want to get closer to you
and get the feeling
that I know you

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback