Djävulshorn!!

Tänk vad irriterad man kan bli bara av att spela volleyboll, helt sanslöst egentligen!
I mitt fall hamnade jag där igår men när jag tänkte efter vet jag egentligen inte hur det gick till, då blir man ju lagom trött på sig själv, haha.. just igår så var jag inte nöjd med att ha en kvinnlig tränare då hon vet exakt hur hon skall göra det hela värre och syrliga kommentarer som jag egentligen skrattar åt gjorde igår bara att djävulshornen växte fram!!!!
Idag skall jag dock ha en mer positiv syn på livet och det skall hålla i sig HELA träningen för imorgon är det ju faktiskt match och jag hade planerat att spela riktigt bra, vad sägs om det?

Innan man kan fokusera på match är det ju lite plugg som skall avverkas men jag måste erkänna att jag är väldigt nöjd med det jag hittills har skrivit och har bara några lösa trådar kvar innan jag kan avsluta första utkastet kring den teoretisk bakgrunden, inte fy skam enligt mig!
Dock skulle det ju blivit ett besök på gymet för mig idag men icke, jag känner att jag måste prioritera skolan idag och får lägga in gym på fredag, söndag och tisdag istället för då är iaf 4 av 5 gympass avklarade och det får jag nog erkänna att jag är nöjd med!

Dax att fortsätta skriva!


Kommentarer
Pier säger:

Du behöver ju inte blogga ihjäl dig Andrea :-p

2009-11-18 | 22:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback