1:a advent

Jaha, då var det första advent och tyvärr är det inte vitt ute utan det vanliga gråa trista vädret är här idag igen :(
Idag ska jag passa på att storstäda min lägenhet och sätta upp en massa fint julpynt som kan smycka min lägenhet under drygt en månads tid.. ååå vad jag gillar julen och allt mys som tillhör den!

Igår var det ju match i Fkp och jag testae bilen för första gången och det var trevligt :) Sara, Lena, Jag, Nellie var helt klart en vinnande 5:a så vi hade det så trevligt hela vägen upp! Nellie satt och pluggade matte och som den nörd jag är så satt jag självklart och löste massa mattetal halva vägen upp, hehe.. Nellie hade ett klockrent ciatet också som jag bara måste dela med mig av:

A: Nellie kommer du på nyårsfesten eller?
N: Nja, jag vet inte.. när är den?

Hon är bra rolig vår lilla Nellie! Matchen fins väl inte så mycket at säga om egentligen, vi gjorde vårt jobb och vi gjorde det bra så vi är nöjda :) Att Whitney dessutom fick choklad som bästa spelarpris gjorde kvällen ännu bättre, haha! Min egen instas blir godkänd och förutom en liten lätt låsning i knät i första set så var det en anska odramatisk tillställning, det var tur att jag och Lena hittade nyckeln snabbt den här gången, hahaha ;)

Hemresan var ganska seg och jobbig och jag kände att jag började bli sjuk :S Så klockan 20.00 när vi kommit hem så gick jag direkt och la mig och sov till och från i drygt 12 timmar :S nu mår jg iaf bättre men något är det som finns i kroppen som jag inte uppskattar så jag tycker det skall försvinna fortare än kvickt!

Men nu ska jag sätta på julmusiken och brja röja här hemma!!


Kommentarer
Josephine säger:

Tack Andréa! Jag förstår att ni var glada, jamenar ni vann ju med 25-6 i andra set ;) Och det var synd att vi inte kunde bjuda på mer motstånd igår. Det är inte alls meningen att jag ska framstå som att jag har aggritioner mot spelare och lag, för så är det verkligen inte. Jag tror att det var så mycket från olika håll (och att vi spelade som crap) som gjorde att det uppfattades på det sättet.

Det var bra att du kommentera för nu vet jag ju att så inte var fallet! :)

Kram.

2009-12-07 | 17:22:25
Bloggadress: http://jooosy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback