Jag ska gå en sommarkurs...

... och det är inte vilken sommarkurs som helst utan det är en kurs som man inte får några högskolepoäng för och som kanske inte man kan ha med på sitt CV i framtiden men jag tror att det är en kurs som kommer gynna mig :)

Kursen hålls av Marcus och Lena men skulle tro att det kanske även blir några gästföreläsare som dyker upp på olika sätt för att få kursen att bli ännu bättre. Innehållet i kursen kan jag inte säga så mycket om men det är just det som är poängen, man skall inte veta något om innehållet för man är där. Låter det flummigt? 
Det kursen går ut på är att lära sig bli mer spontan, inte planera varenda dag in i minsta detalj utan mer ta dagen som den kommer. Detta är verkligen något jag behöver bli bättre på och är det inte fantastiskt att man har två vänner som ställer upp med att hålla en kurs för mig!? Vet inte riktigt när kursstart blir (kanske också en del av poängen?) men det bir tidigast när jag kommer hem från Stockholm igen. Dock kan det nog bli en ganska sen kursstart då det känns som vi allihopa är upptagna på lite olika håll- vissa med att äta komage i Pölen och andra med att hålla sig borta från landsgränsen till Irak. Men den som lever får se, skall bli intressant att gå en sommarkurs iallafall ;)

Nu är jag hemma efter min låååånga dag och mitt besök på Bosön idag var grymt bra och Peter tyckte att många saker hade blivit betydligt bättre vilket jag blev glad över :D Fick lite nya övningar så nu är det bara att fortsätta kämpa på och hoppas det blir ännu bättre!
Något som känns sådär kul just nu är att jag är inbokad för en injektionsbehandling i mitt knä på tisdag och det ställer till det i dubbel bemärkelse.. Dels så missar jag mitt tåg som går hem på måndag men det är nog det minst viktiga för efter en sån behandling kan man inte träna på 10-14 dagar och då missar jag Köpenhamn med landslaget och även början av Polenlägret, suck! Imorgon blir det många telefonsamtal både till Artrokliniken, sjukgymnast-Peter och till Tina för att reda ut det här. Pratade med Tina innan och hon är ju förnuftig och alltid lika bra att prata med! 
Avslutar med två bilder som jag snott från Lena, men dom var ju klockrena så hoppas det är ok ;)
 
Här har ni mina lärare i sommar, vad tror ni om deras kompetens inom området?




Med hjärtat fyllt av ljus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback