Ankdamm ;)

Många som är nyfikna på mitt tidigare inlägg märker jag och inte konstigt det då Volleyboll-Sverige är som "en j*vla ankdamm" som en viss Joe en gång har sagt, haha .. den som lever får se vart det leder, snart hoppas jag iaf att jag vet något.. hatar att inte ha fattat beslut!!!

Nu är snart träning, sista träningen med gänget, för sen går vi på sommarlov.. fast vi kommer nog hänga i hallen iaf om jag känner oss rätt, haha :P
Ska försöka hinna med lite rehab innan träningen också för i helgen så är det ju dax för eldprovet då Tina ska slänga ett öga på mina knän å då gäller det ju att ha förberett sig optimalt!
På tal om helgen så kommer et bli en toppenhelg, men mer om det i ett annat inlägg, men jag kan ju säga så mycket som att jag längtar till kl.14.30 imorgon :D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback