Let it snow, let it snow, let it snoooooow =(

Idag är en dag då jag gärna skulle vilja bo nere i södra sverige för dom får inga hemska överraskningar i stil med den jag fick i morse när jag drog upp persiennerna.. Nog för att Emily hade varnat för snö valde jag at inte höra dom orden och planerade att ha våroutfit idag men icke, det fick bli vinterkängor och stora dunjackan för här är det SNÖ, och inte lite
heller!



Har haft en förmiddag i kommunhuset och nu är jag hemma och ska snart börja skriva min VFU-rapport som ev ska va inne på torsdag, vi vet inte riktigt hur det är med den saken :S Men vore ju bra att ha det mesta klart inför torsdag så man i värsta fall får dra en vit lögn och be om ursäkt och sen maila in den i helgen- sounds like a good plan!?

I helgen är det dessutom dax för kvartsfinal nummer 1 och inte helt oväntat blir det stockholmsderby så det kommer bli en sjukt tuff kvartsfinalserie och jag är taggad redan nu, den känslan som jag har inför söndagens match har jag inte haft på hela säsongen- det märks i hela kroppen att slutspelet närmar sig!!
Men först ska vi hejja fram killarna till en vinst imorgon och efter några drinkar så kommer vi va på topp- Strawberry Daiquiri kommer bli mumma, har bara druckit en i mitt liv men den har jag bara positiva minnen från: Sommar - Halmstad - Bull´s - Magnus, Markus, Elin, Jag - Skratt - baksmälla? Längtar ännu mer till sommaren nu när jag tänker på det :)

Annars rullar livet på som vanligt här uppe i Sollentuna med skola, träning och alla överlevnadsritualer man sysslar med så som sömn, mat m.m.. Är lycklig över morgondagens höjdpunkt, när man ändrar vardagen blir livet så mycket lättare- å man kanske till och med kan sno en kram från Marcus när nu han är i stan vilket gör morgondagen ännu bättre! Men mest av allt ska det bli mys att umgås med laget och hejja på våra grabbar- för dom SKA vinna imorgon så det så!



Ojoj vad mycket svammel det blev och ingen vfu-rapport blir ju skriven om jag fortsätter så här så nu tar jag tag i mig själv- Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback