Underbara onsdag

Träningen igår vet jag inte riktigt vad jag ska säga om men bra gick det då inte... men knäna hade sin bästa dag på flera veckor så det är ju trevligt att det finns nån ljusglimt att luta sig tilbaka mot.. men varför ha hela knän när man ändå inte presterar? Jaja, nu ska man ju vara sådär positiv så på torsdag är det nya tag å då kan det bara gå bättre :)
Igår körde vi lite amerikanskt pepp också med våra teamord och core values och det märks att det är slutspelstider.. alla börjar ställa krav på varandra på ett annat sätt och alla vet vad som väntar på söndag: ELVERKET!!!!

Men idag är det ju herrmatch som vi alla ser fram emot men först ska jag till biblioteket och förbereda en redovsning som min grupp ska hålla  imorgon.. vi är bara tre stycken och vi har inte en aning om vad vi ska säga men jag hoppas verkligen att det inte tar allt för lång tid.. För sen blir det till att åka hem, äta middag och fundera på kvällens outfit innan det blir drinkkväll hos Em. Den här onsdagen kommer bli bra, bra, bra =)

Funderar på att forska lite kring vart snyggingen i korridoren har tagit vägen, han kan ju inte bara ha gått upp i rök!? Det här skall göras en undersökningen kring :P

Tyvärr ligger det ännu mer snö på marken här idag, den där våren kääns vääääääldigt avlägsen just nu =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback