Tidig morgon :P

Idag när jag vaknade tänkte jag at "åå vad skönt at vakna och vara utvilad, klockan är säkert nio nu så jag kan gå up och äta frukost".. anledningen till denna tanke var just att jag var så pigg och att det var så ljust ute.. men när jag kollade på klockan var den bara 06.12 så jag fick en chock! Det var bara att vända sig om, blunda och försöka somna om- vilket lyckades!

Blev en god passionsfrukt/hallon-smoothie, mackor med messmör och en kaffe latte till frukost- alltid stod uppdukat på bordet tillsammans med tulpandern jag fick i onsdags och ljusen som jag tänt för at få lite extra mysstämning :)
Sen har jag städat och pysslat hela dagen med en paus för lunch nere på Figges tilsamans med Em, Seb och Linda- jag gillar Edsbergsgäneget :)

Om två timmar ska jag upp till Platån för middag hos Em & Seb och sen kommer Sara & Elli så ska vi ha myskväll framför Robinson- en lagom aktivitet så här dagen före match :)


Idag tittar solen fram bakom molnen- våren är på ingång :)


Kommentarer
Luoi säger:

jag tror att det lilla extra gömde sig på bänken

2009-03-26 | 14:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback