Friday I´m in love!

Ännu en förmiddag tillsammans med min examinationsuppgift är nu avklarad och jag är i princip klar.. vem trodde det i tisdags när jag satte mig med en tom sida i Word och inte hade en aning om vad jag skulle skriva... har fått ihop 5 sidor nu vilket var minimumkravet och skulle tro att det blir en halv sida till efter alla ändringar och tillägg som brukar ske i sista stund.. Ska fixa det sista imorgon och sen ska texten lämnas in på måndag- hejdå specialpedagogik!

Åt två äggmackor till lunch och insåg hur längesen det var jag åt detta- underbart gott var det iaf :) Sen vilade jag middag, blir typ som ett barn när jag är ledig, kräver min middagsvila annars slutar jag fungera, haha.. nu laddar jag inför att ta tag i städningen men skulle tippa på att det kommer bli en vaniljlatte innan jag orkar ta mig an det projektet, ser verkligen förfärligt ut här hemma.. och jag som kanske får besök i eftermiddag- måste, måste städa!

Imorgon hoppas jag och Em på strålande väder så vi kan ta en promenad längs med Edsviken och bara njuta av vårvädret för att sen avsluta med en latte på Figges.. jag kanske ska ta mig ut på isen också, men det känns så läskigt. När man är uppvuxen på västkusten där sjöarna fryser om man har tur (senast var väl när jag var typ 6 år...) och haven aldrig får mer än ett tunt islager precis inne vid havet är det väldigt ovant att promenera på isen- men spännande hade det varit!

På tal om nått helt annat är det inte ens en månad kvar till man ska göra sitt val i skolan inför hösten vilket betyder att tiden för att välja högskola/universitet börjar rinna ut.. detta betdyer också att jag snart måste bestämma mig vad jag vill göra med mitt liv och min framtiden... usch vad jobbigt det är med beslut! Jag skulle vilja hitta någon som kan se in i framtiden och göra det bästa valet åt mig, nån som känner en sån person?

Den här personen är saknad, istället för att vara här med oss är hon i Bahamas och äter glass och går på zoo för att titta på flamingoparader... längtar till sommaren när hon kommer hem igen!


Kommentarer
holm säger:

alla val är bra val, bara man gör dom till det! =)

2009-03-21 | 23:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback