RÖD

Jag vet att vårt motto är "hellre röd än vit" men idag har mina stackars baklår fått en alldeles för röd ton och det är inte roligt vill jag lova! Vi skulle ju bara ligga vid vattnet en liten stund men sen insåg jag hur trött jag var och slumrade vä till en stund och sen var det ett faktum, jag är röd!!!!!! Nu kanske det är lika bra att det där dåliga vädret kommer för då får mina lår återhämta sig lite vilket de kommer må bra av, för den här röda tonen kan jag ju inte ha resten av livet :S

Kockan 17 är det dax för en löprunda med tillhörande fys tillsammans med Em. Det blir till att ge sig upp på sportfältet och svettas, ängtar redan till duschen efteråt, haha.. Får väl se om knäna gör ont idag för det vill ju min läkare at de ska göra imorgon när jag kommer til henne. Jag gillar inte idén men gör så gott jag kan :)

Kanske dags att göra lite nytta igen!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback