Köpenhamn

Jaha, då åker man söderut om ca 2 timmar och jag måste erkänna att det skall bli ruskigt roligt att åka iväg! det är nu nästan fyra veckor sen vi tränade tillsammans på Bosön så det känns ju grymt skönt att vi äntligen får komma igång på allvar nu. Och allvar kommer det bli då det skall spelas 3 landskamper i helgen, kan bli spännande!
Annars känns den här resan inte så dramatisk, vi är ju bara borta tor-sön så det krävs inte så mycket förberedelser.. man är ju redan inställd på hur det kommer gå när vi ska vara borta 1 månad, ojojoj säger jag bara!!

Känns som man för det mesta lever i en resväska nu för tiden, ska bli skönt sen när man kan packa upp allt och slänga in väskorna i garderoben och leva lite normalt för en gång skull.. men ni ska inte tro att jag klagar för jag gillar mitt liv starkt och skulle inte vilja byta ut allt som händer!! Men man kan ibland önska att man fick landa lite längre på vissa ställen bara :)

Kanske dags att fixa det sista med packningen och stoppa in linserna i ögonen, mm det är det som nu står på programet =)


Är det här min framtida karriär? Jag ser ju inte jättenöjd ut, haha

Kommentarer
sara säger:

lycka tilll i danmark! hoppas det går bra, h'r i fkp regnar det. men vi är glada. det 'är ju studenteeeeen. yay! vi får höras när du kommer hem fram landet brevid!:D puss.

2009-06-05 | 08:37:05
Bloggadress: http://welko.blogg.se/
karro säger:

det där va en jävla snygg tröja.

2009-06-11 | 09:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback