I got a feeling you don't have a clue

Mysig kväll med mysiga tjejer kan sammnfatta min lediga onsdagkväll!

Det blev som sagt hallonpaj med Sara och Elli, och det blev riktigt lyckat.. kanske lite för lite smul på topen men, men, men mycket vaniljsås på så löste det sig! Å jag har faktiskt läst på Lovans blogg att man bara går upp i vikt om man försöker vara häslosam så därför kan man lätt äta en bit med gott samvete :)
Hade planer på att steka en hamburgare innan jag går och lägger mig men det jobbiga att hamburgarna ligger ute i stora frysen och dit orkar jag inte gå en gång till ikväll... får väl ta å steka den där jädrans hamburgaren imorgon under frukosten istället.. Ja, för imorgon blir det skola för hela slanten, både föreläsning och grupparbete men det ska bli helt okej. Dessutom är man i skolan så sällan nu så imorgon ska jag nog klä upp mig lite och slå på stort, både kjol och klackar- det ni!

Jaha, vad är det annars som snurrar i mitt huvud för tillfället? En väldans massa saker faktiskt, men frågan är om dom sakerna som snurrar omkring där inne verkligen kan göra mig lyckig och komplett.. jag börjar faktiskt tvivla! Man borde börja upskatta det man har och inte jämt längta bort till andra platser eller önska att livet innehöll andra saker.. som jag sagt förut så tror jag att det man har och det man gör för tillfället är bäst för en just nu! Fast om någon skulle erbjuda mig ett fett proffskontrakt i ett varmt land och där en snygg kille följer med på köpet så skulle jag väl inte tacka nej ;)


min outfit för morgondagen, men kanske lite färgladare tröja :)


Kommentarer
sara säger:

super god paj! jag ska bjuda igen nån gång:P haha de va ju lätt att till och med jag kan klara de ;D

2009-01-29 | 20:53:25
Bloggadress: http://welko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback