Mina tre guldkorn!

Den här söndagen inleddes med en massa bus med mina hundar här hemma i Harplinge!

Fliza som är 1½ är helt klart värst. Hon springer runt så gärs och mosstuvor yr och hon kan aldrig bestämma sig för vilken leksak hon skall leka med så hon blandar hej vilt.. Sen får hon sina tok ryck och bara kutar omkring som en dåre.. men sötast är hon nog när hon står på bakbenen med framtassarna på mina axlar och hoppar upp och ner för hon är så lycklig över att jag leker med henne!

Mall som bara är 3 månader gammal är en riktig buse hon också.. ganska kaxig och går på egna äventyr i trädgården... men när hon råkade puffa lite på skottkärran blev hon väldans rädd så då var det säkrast att komma tillbaka till matte! Hon är inte stilla längre än en sekund så att få ett fint foto är inte lätt!

Alma som är kärringen i familjen med sina 8 år kan bara tänka sig att leka om man spelar fotboll med henne och hon är en riktig fotbollslirare dessutom! Idag fanns det ingen fotboll i trädgården vilket resulterade i att hon vägrade sätta sina tassar utanför altanen- som sagt, en riktig kärring.. men en fruktansvärt söt en :)


En av få bilder som jag lyckades fånga Malla på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback