Vaniljlatte <3

Att sitta vid köksbordet och dricka en stor vaniljlatte är verkligen vardagslyx för mig och för att må bra måste man ibland unna sig lite vardagslyx!
Det behöver inte alltid vara så stora grejjer det handlar om utan det räcker ofta med något litet för att få vardagen att bli lite ljusare... just nu när det är mörkt, kallt och allmänt tråkigt så är det verkligen ett måste med vardagslyx!



På lördag är det alla hjärtansdag och det ska firas!!
Dagen inleds förhoppningsvis med en frukostdejt med min underbara vän ToraLora och har vi tur får vi även sällskap av Falkovic.. sen blir det lite shopping, har nu bestämt mig för att köpa den beiga kjolen på Monki och då måste jag ha en svart t-shirt till så det är väl tur att jag har lite pengar kvar på presentkortet jag fick i Ängelholm när vi va där :)
Sen blir det finmiddag på Engelbrekt med massa mysiga lagkamrater.. jag och Emma B-L är ansvariga för dukning och middagslagning eftersom våra juniorer ska spela B-lagsmatch å då mår dom bra av att komma hem till ett dukat bord!
Sen blir det schlaaaaaaaager med tillhörande onyttigheter :)
Ååå, vilken mysig lördag det kommer bli!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback