What would your memories do?

Nyss hemkommen från hel heldag i skolan med vår fruktansvärt sega lärare Ulf, eler Uffe som vi kallar honom... det var redovisningar som stod på schemat å en dag som denna är jag glad att jag pluggar till lärare och inte till advokat. Anledningen till det är att jag har svårt att se hur juridikstudenterna leker hela havet stormar, ar massagesagor och får delta i forumspel, nu vet jag ju inte men det är en känsla jag har :) Vid halv tre iaf så gjord ejag, stina och vår härliga göteborgska dagens bästa drag- vi ursäktade os och var "tvugna" att gå hem för okända anledningar, haha!
Snart dax för middag å sen träning, först bill och sen gym.. idag blir 4x2 på 59kg i frivändning- skall bli mycket spännande att se hur det ska gå... är redan nervös :S

Imorgon skall jag til Karin igen och spendera 1,5 timma på deras kontor.. jag älskar verkligen deras lokaler och jag hoppas dom har nån god bule i frysen precis som sist :) Känner att jag har en del att prata med Karin om just nu så det här mötet kunde inte kommit bättre... för er som inte vet är Karin min idrottspsykologiska rådgivare. Det där lät ju väldigt flashigt men så är det :)

Har ju fått höra att det fina alldeles för lite bilder i min blogg så jag får väl ta tag i det... här kommer lite gamla bilder från arkivet- se och njut :)


Cannes, Cannes, ljuvliga Cannes!

Vilka brudar!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback