Buster!?

Ännu en mysig dag på praktiken är över och idag var det återigen fika i personalrummet och idag var den där bilden av lärare som målas upp ibland.. man tvungar ut barnen på rast i snörusket medan lärarna sitter inne och dricker kaffe och äter kladdkaka, jag är iaf glad över att tillhöra lärarsidan, haha! 

Träningen idag va riktigt stillastående vilket inte funkar när det är minusgrader i hallen.. men mot förmodan mådde knäna riktigt bra trots kylan men imorgon blir det nog underställströja skulle jag tro, kanske fingervantar i uppvärmningen om det vill sig illa... Efter träningen var det 1½ timme med Karin och det var riktigt roligt med dilemman och målsättning- kan våran nya kille heta Buster kanske (givetvist med engelskt uttal)? Jag menar Håkan och Glenn behöver faktiskt en kompis, vad säger ni tjejer?

Imorgon ska vi på utflykt till Naturhistoriska å det ska bli mysigt.. dock alltid spännande med 30 elever och 4 fröknar i SL-trafiken men det ska nog gå bra :) Å vi ska ha med oss matsäck- mumma! Sen kan det bli middag hos Emily innan et är gym, boll och fika!!

Fundrar på en resa till Örebro nästa vecka för jag har faktiskt sportlov, jippie! Så är det någon som vill haka på är ni välkomna, hoppas på sällskap i form av Emma men vi får se med jobb å så först! Men annars tar jag nog tåget till Aida, Malin & Kaisa för jag behöver nog komma bort lite å ladda om!
På tal om roliga händelser så kanske Lena kommer upp hit i helgen å det hade ju varit helt underbart och lite oväntat... det är så kul med sånt där som man inte förväntat sig, hoppas på besök gör jag iaf :)



Kommentarer
#3 säger:

Gör det! Gör det! :)

2009-02-17 | 11:40:32
Magnus säger:

Finns plats i Volleykanalen-bilen om inte annat; jag tänkte nämligen också åka dit!

2009-02-18 | 21:14:09
Bloggadress: http://www.volleykanalen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback