Sol... men jag ska jobba!

Strålande sol även idag men jag försöker att inte tänka så mycket på vårt underbara sommarväder för jag skall trots allt tillbringa 8 timmar innanför Ica Maxis väggar. Dock kommer det förmodligen inte att vara en människa som handlar under dagen då alla kommer att trängas på Tylösand, men men.. mer dötid och mingeltid för oss i kassalinjen, alltid trevligt =)

Gårdagen blev en heldag inne på Stora Torg för att titta på beachvolley. Alltid lika roligt att sitta där och bara umgås med trevliga människor som passerar läktarna. Becca hade ju också kommit till västkusten så det blev en del kvalitetstid med henne och Marcus också, fina vänner det där!
Efter 6 timmar i sol och med hög musik hela dagen var jag ganska matt när jag satte mig i bilen för att köra hem till landsbygden igen.. Jag passade därför på att köra inom Haverdal för ett kvällsdopp och det var nog det bästa på länge faktiskt. Det var mitt första dopp i Sverige och jag hoppas på fint väder ett tag till nu så jag kan få bada fler gånger i det här härliga vattnet!!
Trots ett uppfriskande dopp lyckades jag somna framför Gossip Girl och sen vaknade jag nog aldrig riktigt till igen, hehe.. men ibland är det skönt att bara slappa och inte bry sig!

Idag väntar som sagt jobb mellan 10.30-18.30 och sen är det den stora banketten på Tourfinalen. Dock lutar det åt att det blir samkväm på Lilla Torg med Lena & Magnus och eventuellt Marcus & Becca innan vi går på eftersläppet till beachfesten. Känns som en superbra lösning men väntar fortfarande på svar på M & B, det där med snabba besult var verkligen inte deras grej, haha...

Nä, dax att ta Gröna Faran in till staden och jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback