1 månad går fort...

Idag är det en månad sen vi lämnade Belgrad och den bubbla vi så länge levt i... tiden går, men minnena består!

Ta mig tillbaka till drömmen vi levde i,
en vardag utan verklighet och fylld av fantasi

En gemenskap jag inte trodde fanns,
och som jag inte tror kan finnas någon annanstans

Vi delade allt med varann,
skratt & tårar - ja, allt kom till slut fram

Fotografier och texter gör att jag ler,
då jag kan se saker som ingen annan ser

Landslaget 2009, ett minne för livet,
det är verkligen något som i sten står skrivet!




Kommentarer
#3 säger:

hmm, snacka om att få rysnningar i heeeela kroppen!

2009-08-13 | 22:30:40
Matilda säger:

well said sister!! väntar förresten forfarande på en mailrapport från dig... :)

2009-08-14 | 15:59:32
Bloggadress: http://matildawikander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback