Vecka 17

Dag ett i vecka 17 är nu avklarad och jag kan ju inte direkt påstå att det har funnits många tillfällen till att koppla av och ta en andningspaus om man säger så.. men jag klagar inte, skönt att få känna att man lever :)

Dagen började på min VFU-skola där det blev mys med mina elever och självkart lite kaffedrickade i personalrummet innan jag hade min lektion och sen satte mig på bussen in till min egen skola. Mina elever tyckte jag skulle stanna hela dagen men jag tröstade dom med att jag kommer tillbaka redan på fredag och då blev dom lite gladare :)
I skolan var det 3 timmars fysik som stod på schemat och vi labbade idag kring elektricitet vilket gick kalasbra för vår grupp.. Vi fick en halvtimmes rast i solen då jag, linda och niklas passade på att njuta av en glass-mums!
Hemma vid halv sex efter en veckohandling på ica och sen har det hunnits med både middag, plugg, städning, rehab, ett telefonsamtal till försäkringskassan och fixat matlåda till imorgon har jag också hunnit med =)
Nu blir det snart en kopp te och sen slappa lite framför tv:n innan jag stupar i säng för imorgon är det full fart igen!

Fick nyss reda på att det blir avslutningsmiddag med laget på onsdag, mysigt men lite sorgigt då det är del som försvinner efter säsongen :( Men det kommer bli en bra avsutning på säsongen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback