Team Sweden!

I år är ju det stora målet att få spela Universiaden i Belgrad och om man väl tar sig dit så finns det ju ytterliggare en bonus förutom alla roliga figurer i vårt lag och det är att herrlandslaget skall spela samma turnering. Det innebär att Joe kommer vara där och att massa roliga herrspelare kommer kunna förgylla vardagen :) Jag som är van vid att alltd ha ett herrlag i haserna kommer känna mig som hemma! Men det är ju fortfarande ett stort OM, man ska ju lyckas slå bort några andra på vägen och den fighten börjar på Bosön den 8:e maj. 
Vi skulle egentligen haft vårt Bosönläger en vecka tidigare men nu har dom flyttat fram det en vecka vilket jag först blev lite sur över för då är det ju ännu längre tid dit liksom men sen informerade Lena mig om att det är samma helg som herrlandslaget är där så då blev det genast mycket roligare :):) 



Undrar just när denna herre kommer hem från Grekland, kanske lagom till Bosön nu när det vankas landslagsläger!?

            
Här har vi några fler landslagsstjärnor :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback