Take a zip of dancing juice

Gårdagen var bra, bra, bra och vi hade riktigt roligt! Kvällen inleddes med Så ska det låta och vi satt och skrålade i soffan och efter det var slut kände jag och Mild redan oss lite kalas så från där gik det bara utför, haha... kvällen fortsate med drickspel, uppeldning av strumpbyxor, chips, drinkar med c-brus i och självklar lite deep talk med Sara x2 (Ellis rum fick vara garderob den här gången).. Vidare in till stan och dansa lite innan det blev kebab och nattbussen hem. Orkade inte åka till Edsbergs så jag intog Cissi säng och somnade gott framåt fyratiden på morgonen.. Mina linser fick bo i varsin skruvkork över natten och mot förmodan har dom faktiskt klarat sig fint, tur att Elli är så påhittig! Varför skall man alltid säga så mycket dumma och märkliga saker på fyllan för, ibland borde man festa med en tejpbit för munnen.. Men, men det är bättre att ångra något man gjort än något man inte gjort!

Idag har vi inte gjort mycket utan dagens ansträngning blev at gå till Stinsen för att handla och sen gå hem och göra hembakad pizza vilket var mycket gott... däckade i soffan sen framför ett sjukt japanskt tv-program som Lovan blev helt frälst i, haha... Nu är jag hemma i Edsberg igen, nyduschad men en doft av jordgubb i förhoppning om att piggna till men jag vet inte riktigt om det funkar, förhoppningsvis lite iaf :)

Jag har kommit fram till att den tid som är kvar av vårterminen skall ägnas åt att vara oerhört positivt och se livet från den ljusa sidan.. om man går igenom varje dag med ett stort leende så tror jag verkligen att man mår så mycket bättre! Så från och med idag skall jag vara go och gla kexchoklad :) 

Kommentarer
Anonym säger:

Var lugn min vän, jag knäckte den knäppaste o dummaste av kommentarer igår på festen; vi drack mintuu, en 50% sprit. Då säger jag efter att ha smakat på den; "mmm det är ju mint ju!" eh ja.....

2009-04-21 | 22:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback