Stoppljus ;)

Efter lite för många timmar i solen igår ser man idag ut som ett stoppljus men hellre röd än vit som vi brukar säga! Nu är jag hemma i Harplinge igen efter några härliga dagar i Ängelholm och vi har hunit med riktigt mycket... det har både bivit stranden, myskväll, fika på Espresso Hosue, promenader, rehabträning, match m.m. Men det bästa av allt är nog allt skrattande, man mår verkligen bra av att få skratta tillsammans med sina vänner!

Idag har vi varit och trängts tillsammans med massa andra människor på GeKås men vi gjorde några fynd så det var helt klart värt det... inhandlade äntligen mina sneakers så nu är vårkänslan på topp! Ikväll får jag se om jag kanske tar mig in till sturehallen och är med på Björns träning och hjälper till, måste ju köra lite rehab också så det kanske är lika bra att åka iväg... Men innan dess får det nog bli en power nap ;)

Att vara hemma får mig verkligen att må bra,. tog en långpromenad med Fliza igår och insåg hur mycket jag upskattar att bo på landet, det är så lugnt och skönt här ute... skall även få in några strandritter i solen under veckan och det är ytterliggare en faktor som får mig att må bra :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback