Som en ny människa...

... känner jag mig en kväll som denna för idag har jag, mamma och eva varit på SPA nere i Torekov. Man kör längs med små snirkliga vägar längs med havet för att slutligen komma fram till hotellet med havsutsikt. Efter en god lunch begav vi oss till spa-avdelningen där det blev bad i varma och kalla bassänger, nötbuffé, relax i sköna vilstolar och slutligen en nack- och ryggmassage.. Dock är jag fruktansvärt kittlig (i somras blev det både en och två kittelattacker vilka båda slutade i panik!!!) så ibland under massagen ryckte jag till lite men jag får se det som terapi, en skön terapi :) 
På hemvägen stannade vi på en liten gård som låg mitt ute bland åkrarna och köpte lite godis och det blev även ett stopp på "Chokladprinsessan" i Båstad - visst är det charmigt med sådana små butiker!?

Just nu sitter jag och hejjar på ÖVK men det verkar på tungt för dom, men dom har vänt förr så jag hoppas på en fin vändning nu i tredje set! Imorgon är det mycket som står på schemat: plugg, lunch med Sara och strandritt, tror nog även den dagen kommer bli great =)

Nu har tankarna börjat snurra igen, vissa tankar är medan andra är mindre bra, som vanligt alltså ;)   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback