Påskdagen

Idag åkte Lena hem efter ha tillbringat två dagar här hemma hos oss, alltid tråkigt att skiljas :( Men vi insåg att det är inte långt kvar tills vi ses, bara 2½ vecka kvar till Bosön och den tiden kommer gå jättefort så snart ses vi igen :D



Efter att Lena åkt körde jag ut till stallet för att ta ut Freja på en strandrunda och det var helt underbart väder så jag tog ut alla sakerna och gjorde iordningen henne ute - riktig sommarkänsla! Vi var vä ute i drygt en timma och hon var riktigt rolig även om det är fullt ös hela tiden, haha... vi gick ut ganska långt i vattnet så jag var het dyngsur om benen sen för hon tyckte det var så roligt så hon stampade ordentligt med benen så det skvätte... satt en stund i solen sen och lät henne beta medan jag åt min frukt och tänkte återigen att jag verkligen trivs hemma på västkusten, det är något speciellt med att bo här!



När jag körde hemmåt så svängde jag förbi Steninge, plockade lite vitsippor och körde sedan ut till Jannes grav.. kändes konstigt att åka ut till hans grav, har liksom inte riktigt förstått att han är borta känns det som... men det kändes bra att åka ut och lämna lite blommor och bara sitta där och njuta av solen - riktigt fint var det!

Nu är det snart dags för påskmiddag hos Franzéns :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback