Jag hatar när jag inte lyckas!

Usch vad arg jag kan bli när saker och ting inte går min väg.. idag i gymmet fick jag återigen uppleva detta. Började med mina nya rehabövningar som jag fått av Tina och det var ta mig tusan inte lätt alla gånger. Inte så att det är nya övningar men att kunna spänna innanlåren och rumpan samtidigt som man svankar, håller in magen, fokuserar på att knäna ska hålla sig i rätt position och som pricken över i:et så ska jag ha en tennisboll mellan låren som INTE ska ramla i golvet... det finns ju helt klart potenial till irritation!!
Men oj vad bra det känns att vara igång igen och när det inte funkade så tänkte jag på att Lena faktiskt sagt att målet är att kunna göra allt det där på samma gång och mål ska man ju arbeta mot, inte lyckas med första dagen, eller hur!?
Nu är jag iaf trött och glad och kommer sova som en stock inatt... och imorgon är det dax för Spa och ryggmassage - lovely :)




Med lite schysst rehab ska jag snart hoppa högt igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback