...

Hej allihop!

Igår inleddes en ny vecka här uppe i Sollentuna och den här veckan är ganska slapp... men gårdagen var intensiv vill jag lova.. Började men morgonträning i Sumpan efter att jag sovit hos sara och ätit en mycket god frukost med smootie och allt :) Träningen var väl som morgonträningar brukar vara- ganska seg och mycket nötande, men oj vad nyttigt det är med sådana träningar! Sen blev det dusch och avfärd mot stan för att träffa ingen mindre än min skånevän Maria B! Var så skoj att träffa henne igen och vi käkade en god lunch och pratade om allt möjligt.. dröjer förmodligentill nästa gång så det var skönt med en liten catchup innan hon åker :) Hem för att vända och ner till Figges där jag träffade min handledare och vän Sandra. Hon är bara för härlig helt enkelt, så vi fikade och pratade mycket om börloop och allt annat men även en kort liten stund åt skolan.. ska nog få jobba där lite i höst, bra med lite pengar på kontot!

Idag har vi haft ännu ett ganska meningslöst seminarium men vi snackade bort tiden ganska bra och fick sluta en timma tidigare.. så nu sitter jag här och väntar på att 526:an ska börja gå så jag får sitta på en och samma buss heeeeela vägen till hallen. Väl där blir det middag innan jag ska presentera mig för mina tjejer och deras föräldrar, funderar på vad ska jag säga, hm blir ändå aldrig som man tänkt sig så jag får ta det som det kommer :) Efter mötet blir det kaffe och bulle med emily innan det är gym och bollträning... hem sent ikväll men då är det bästa av allt att jag är LEDIG imorgon :D:D:D:D

Nä, dax att dra till bussen.... see ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback